SELAMAT DATANG DAN SELAMAT MEMBACA

Selasa, 15 Januari 2013

MENGENAI FILM DAN PENGGUNA

MENGENAI FILEM DAN PENGGUNAANYA

Sebenarnya dalam internet ni ada banyak laman web yang menyediakan movie,baik dari movie berosulusi tinggi atau rendah,tpi semuanya bergantung kepada perhidmatan rangkaian sekiaranya anda menggunakan perhidamatan seperti telepon mudah alih CELCOM MAXIS DIGI  DLL) maka saya rasa anda akan mengalami masaalah untuk mendownload,dan saya rasa anda semua sudah menyedari semua itu,jadi sekiranya anda ingin memuat turun sesuatu fail yang besar,saya sarankan supaya anda memilih jalan alternatif seperti menyambungkan peranti anda dengan perhidmatan seperti WIFI yang ada di persekitaran anda,. kerna dengan WIFI anda bebas memuat turun fail anda tanpa had,tapi dengan WIFI anda akan di hubungkan dengan pantas sekiranya anda dekat dengan penyedia WIFI tersebut,tapi kalau sekadar pemakaian atau memuat turun fail sebesar mana pun dia tiada
halangan maksud saya,akan memperlambat system memuat turun anda,ini kerna WIFI yang disediakan itu adalah perhidmatan dari pada TELEKOM MALAYSIA yang sudah menyediakan perhidmatan internetnya tanpa kuota,maknanya anda bebas tanpa memuat turun tanpa was was disebabkan had pemakaian seperti perhidamatan yang saya sebutkan diatas. dan semuanya masing masing ada had untuk mendownload,.

sebenarnya dalam internet ni ada banyak fail movie yang besar dan saya rasa itu akan menghalang anda untuk memuat turun sesuka hati anda,tapi sekiranya anda mengalami hal yang sedemikian,. disinilah tempatnya untuk anda menghilangkan rasa was itu,. kerna di blog ini saya menyediakan laman web atau link movie yang beresolusi rendah bagi yang ingin memuat turun menggunakan peranti mudah alih yang anda miliki,. dan seperti kebanyakan laman web movie ada kalanya sukar untuk di akses buat masa ini,dan saya rasa anda pun tahu kerajaan telah melancar atau mewakilkan satu badan khas untuk mencegah kemasukan laman movie dari luar negara,kerna movie tersebut tidak di tapis sebelum pihak bertanggung jawab menyiarkan atau mengupload filem tersebut dalam website mereka,. contohnya TIMPUG.COM dan lain lain,..

 tapi mengikut pengalaman saya ada banyak website pihak kerajaan tak dapat sekat web2 lucah,kerna statistik pembuat laman laman lucah ni bergiat aktif setip hari,tumbuh seperti cendawan,.. tapi menghairankan pihak kerajaan terlepas pandang dengan website contoh 3GPKING yang bergiat aktif lengkap dengan update setiap hari,. maksud saya laman web ini amat mudah di akses menggunakan peranti mudah alih,dan saya rasa laman web ini cukup popular kalangan orang ramai,pelik,...... dan kebanyakan movie yang hanya tidak bertapis dalam beberapa minit saja,pihak kerajaan tapis atau sekat,sedangkan 3GPKING sudah terbukti menyediakan movie pendek tapi saya rasa cukup untuk merusakkan sosial generasi sekarang dan akan datang,. dimanakah tanggung jawab kerajaan untuk mengatasi perkara seperti ini,.. apapun saya berharap perkara seperti ini dapat di atasi,.

sceene photos
 The Apparition bercerita tentang pasangan muda, Kelly (Ashley Greene) dan Ben (Sebastian Stan) yang dihantui sosok menyeramkan setelah melakukan percobaan pemanggilan arwah di kampusnya. Percobaan ini berakibat fatal, lantaran hantu yang dipanggil ternyata menghantui rumah mereka. Pasangan ini kemudian meminta bantuan seorang ahli supranatural, (Tom Felton) untuk mengusir hantu yang berdiam di rumah mereka sebelumnya semuanya terlambat.
1) DOWNLOAD PART 1
2) DOWNLOAD PART 2 selamat menonton,.....


 
sceene photos


UNIVERSAL OF SOLDIER movie lama...
saya tak pasti anda masih ingat lagi kah dengan movie ini,.movie ni mengisahkan,.... tidak payah la baa aku terang kan semua, baik anda tekan butang PLAY,. atau download trailer untuk korang punya telepon bombit canggih canggih tu,.. TEKAN sini >>>DOWNLOAD<<<

                                                                        sceene photos 


UNDERWORLD AWEKENING 4 2012
Selene dan Michael kini mengalami satu masalah baru. Tidak cukup permusuhan di antara Lycan dan Vampire, kini mereka ada musuh baru yang digelar Manusia. Manusia juga hebat kerana mereka ada otak dan tahu kelemahan vampire and lycan iaitu matahari dan perak. Mereka mengganas hingga Lycan dan Vampire akhirnya berjaya diPUPUSkan!! memang mantap carita'nya,.. maaf saya tidak sediakan link untuk download,. jan risau anda bleh klik pict sebelah KIRI<<<


                                                                      sceene photos


AVENGERS
movie ini memang betul betul hebat,tambahan lagi dibarisi dengan pelakon pelakon hollywod yang terkenal,dan ianya hasil daripada adaptasi filem movie yang popular seperti INCREDIBLE HULK,IRONMAN,TORR,CAPTAIN AMERICA dll,. apapun memang rugi kalau tak nampak movie ini,tapi saya rasa sudah ramai yang pernah menyaksikan movie ini,..

sceene photos



THE EXPENDABLES 2
yang ini pula boleh di kata filem yang di bintangi oleh pelakon pelakon otai antaranya Sylvester Stallone, Jason Statham, Jean-Claude Van Damme, Jet Li,
Dolph Lundgren, Chuck Norris, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger,.. dan saya rasa memang betul betul mantap,. boleh juga mereka ini berlakon dalam 1 movie ye? jangan tunggu lama lama,bagi anda yang tidak pernah menyaksikan movie ini,boleh terus pLAY'' nnn enjoy,,,,... movie ini saya upload part 1 saja,lepas ni saya update part terakhir plak,.....
1) DOWNLOAD PART 1
2) DOWNLOAD PART 2
    selamat menonton dan manuntuuunnnn,... WASSALAM,..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan